Back onboard! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Denise Drunen - WaarBenJij.nu Back onboard! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Denise Drunen - WaarBenJij.nu

Back onboard!

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

26 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Lieve Familie & Vrienden,

Na een reis van in totaal ongeveer 28 uur ben ik afgelopen zaterdag avond laat in mijn hotel aangekomen.
Ondanks dat ik in het vliegtuig mijn ogen niet open kon houden, maar ook niet echt heb kunnen slapen was ik nu klaar wakker. Hoe bedoel je Jetlag!!

Helaas was het weer op zondag hier niet zoals ik had gehoopt.
Het heeft de hele dag gemiezerd en gewaaid wat mij natuurlijk wel een goed excuus gaf om te gaan shoppen! Victoria’s Secret, Forever 21 & Macy’s blijven toch mijn favoriet! Hier en daar wel heerlijk in het zonnetje gezeten, maar het was zeker geen strand weer.

Op maandag was het weer niet veel beter. Ik ben ’s ochtends vroeg met de bus vertrokken voor de Diamond Head Hike! Super zware tocht, maar ongelofelijk mooi uitzicht op heel Honolulu en Waikiki Beach. ’s Middags ben ik mee gegaan op een Eco Adventure tocht. Hiermee gingen we meer het binnenland en regenwoud van het eiland in naar watervallen, oude begraafplaatsen en beschermde natuurgebieden. Gelukkig heb ik ’s middags nog wel even een duik kunnen nemen en op het strand kunnen liggen.

Op dinsdag werd ik om 8 uur bij mijn hotel opgehaald door de agent die me naar het schip bracht.
Iedereen verwelkomde me vriendelijk terug! Ze waren me gelukkig nog niet vergeten.
Na een groot deel te hebben uitgepakt en de Safety introductie te hebben gehad ben ik maar meteen aan het werk gegaan ;). We hebben nog 7 dagen om me voor deze positie in te werken, maar volgends mij moet dat wel aardig gaan lukken.

Vanmorgen zijn we aangekomen in Hilo. Het enige leuke hier is eigenlijk Walmarkt dus heb ik alvast wat snacks ingeslagen.

De komende dagen zijn we onderweg naar San Diego waar we 2 mei zullen aankomen.

Fingers crossed voor een rustige overtocht!!

Liefs, Denise

  • 26 April 2012 - 05:50

    Annefloor:

    Aaah ben je op Hawaii, is het slecht weer. Balen zeg!
    Lang leve de shoppingmalls ;). Heb je al veel gekocht?
    xx

  • 26 April 2012 - 07:17

    Aart:

    hoi Lieverd, goede reis en het gaat best lukken op deze positie..dikke kus XX

  • 26 April 2012 - 07:42

    Sabine:

    Lieve Denise,

    Leuk om zo snel al weer een verslag van je te lezen, heerlijk ik zit er helemaal in alsof ik er zelf bij ben.
    Je mag van mij zo uren doorschrijven ;)

    Het gaat je zeker lukken kanjer!

    xx Sabine

  • 26 April 2012 - 08:21

    Oma En Opa:

    lieve denise

    wat heb je al weer veel gedaan we hebben met spanning op je verslag gewacht fijn dat je leuk opgevangen ben.
    nog een goede reis

  • 26 April 2012 - 20:32

    Ellen:

    eey denise,
    fijn om te weten dat je goed bent aangekomen.
    x ellen

  • 27 April 2012 - 10:42

    Oom Dick:

    Denise zo het begin is er Fijn dat jij een goede reis heb gehad.
    En dat de ontmoetting aan boord weer als vanouds was Denise goede vaart en dat jij alles gauw onder duim heeft groetjes dick

  • 27 April 2012 - 16:41

    Wieneke:

    Hoi Denise, fijn dat alles tijdens de reis is goed gegaan en dat je goed bent aangekomen! Hier ook alles goed. We missen je nu al hoor...... en hebben gelijk maar een reisje Barcelona geboekt, dus daar gaan we je zeker zien! Ben benieuwd naar alle verhalen en belevenissen. Nog veel werkplezier en geniet er van, dan komt het zeker allemaal goed. Veel liefs x

  • 27 April 2012 - 19:15

    Mama:

    Hallo lieverd, heerlijk om je verslag te lezen had je gelukkig al gehoord. Lekker veel geshopt al zeker Hoop dat de zeereis goed gaat en de rest gaat je lukken schat. Mis je wel hoor. Veel plezier. Kus mama

  • 27 April 2012 - 19:54

    René:

    Hoi kanjer,

    Wat een rot leven heb jij zeg haha jij komt op plekken waar ik van droom.
    Lieverd geniet van elk moment en succes.

    Dikke xxx

  • 28 April 2012 - 09:23

    Judith:

    Hoi Denise,

    Kan me haast niet voorstellen dat je al weer zo ver weg bent!Inderdaad
    Honolulu daar kan ik alleen maar van dromen hmmmmmm.Geniet ervan en kijk al uit naar je volgende verslag!
    Kus Judith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Sailing around the World.. Again!

Recente Reisverslagen:

08 Juli 2012

Europe!

24 Mei 2012

One Month!

26 April 2012

Back onboard!

25 Maart 2012

Nog een maandje!
Denise

Na weer 1,5 jaar thuis te zijn geweest heb ik toch besloten weer terug te gaan naar de MV Explorer! Ik zal op 24 april aan boord gaan in Honolulu, Hawaii.

Actief sinds 13 Juni 2009
Verslag gelezen: 378
Totaal aantal bezoekers 42477

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2013 - 29 Maart 2014

Back on the Explorer

09 Augustus 2009 - 12 November 2010

Een levenslange ervaring

24 April 2012 - 30 November -0001

Sailing around the World.. Again!

Landen bezocht: