Europe! - Reisverslag uit Napels, Italië van Denise Drunen - WaarBenJij.nu Europe! - Reisverslag uit Napels, Italië van Denise Drunen - WaarBenJij.nu

Europe!

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

08 Juli 2012 | Italië, Napels

Lieve Allemaal,

Ik weet het is alweer even geleden dat ik een update heb gestuurd, maar hier komt ie!

Na Ft. Lauderdale en de Bahamas waar het super druk was zijn we begonnen aan de 9 zeedagen op weg naar Barcelona. Hier keek ik echt super naar uit, want me vader kwam me gezellig opzoeken.

Ik had gelukkig kunnen regelen dat ik de eerste 2 dagen maar tot 12 hoefde te werken, dus de eerste dag hebben we vanaf halverwege de Ramblas de metro gepakt naar La Sagrada Familia en Park Guell.
Het was ongeveer 34 graden, maar in de schaduw en met veel terrasjes goed te doen.
’s Avonds heel slecht, maar super lekker toch even naar de McDonalds geweest, want na 9 zeedagen moest ik echt even iets lekkers ‘eten’.

De 2e dag zijn we naar het strand geweest om even lekker helemaal niks te doen.
Daarna op ons gemakje de Las Ramblas over gelopen en naar hun hotel om ons even op te frissen.
Daarna lekker gegeten en naar de Magic Fountain van Montjuic. Helaas geen licht show, maar was super om te zien.

Hierna 1 dagje varen naar Civitavecchia, Italie waar ik natuurlijk niet kon wachten om een heerlijke oven pizza te eten. Helaas is er in Civitavecchia niet veel te doen als je niet naar Rome gaat, waar ik helaas geen tijd voor had. Na 3 dagen zijn we overnacht naar Naples gevaren waar we nu zijn. Gisteren ook lekker even van boord en een beetje rond gelopen, wat snacks ingeslagen en nog lekker een pizza en meloen met ham gegeten. Vanavond vertrekken we voor 2 zeedagen op weg naar Dubrovnik, Croatie.
Hier komen we 10 juli aan wanneer ook het Zomer Festival daar begint, dus ik hoop dat ik daar iets van mee kan krijgen.

Niet heel veel bijzonders gebeurt, werk is best druk op dit moment wat gelukkig wel betekend dat de dagen lekker snel gaan.
Ik zal snel weer wat meer foto’s op me facebook zetten.

Liefs Denise




  • 08 Juli 2012 - 12:48

    Kimberley:

    Wat fijn dat je vader op bezoek is geweest. Ik zag de foto's op facebook. Veel plezier verder en tot het volgende verslag!

    Liefs Kimberley

  • 08 Juli 2012 - 17:37

    Mama:

    Hallo schat. We hadden elkaar al gehoord maar toch altijd leuk om weer wat van je te lezen. Veel plezier. Dikke kus. Mama

  • 08 Juli 2012 - 20:51

    Patty:

    Hoiii denies,
    Leuk hoor allemaal...
    Geniet maar lekker van alles en vooral de zon en de warmte. Zodra je weer in nl bent zal je dat zeker missen ;).
    Veel plezier nog,

    Xxx

  • 09 Juli 2012 - 08:28

    Oma:

    wat fijn weer wat van je lezen we hebben er wel lang op moeten wachten deze keer.
    leuk hoor dat je vader is geweest.
    hier gaat alles zijn gangetje het is zomer aleen merken we daar niet zo veel van elke dag regent het wel een keer echt hollands.
    niet meer zo lang wachten hoor met iets van je te laten horen
    groetjes van opa en van mij en een dikke kus oma

  • 09 Juli 2012 - 20:40

    Jeroen:

    Heey Denise,

    Leuk om weer wat van je te horen. Mooi dat alles goed gaat. Blijf ervan genieten en tot snel!

    Groetjes,

    Jeroen

  • 10 Juli 2012 - 06:45

    Ellen:

    Hoi,
    Leuk weer wat te lezen, en had je fotows al gezien helemaal super!

    x ellen

  • 13 Juli 2012 - 08:58

    Oom Dick:

    Denise
    Beetje laat deze reactie op jou bericht Maar het is weer leuk jou bericht te lezen
    En vooral dat jij het naar de zin heeft
    in je nieuwe funtie Leuk he voor jou dat je vader jou op kwam zoeken
    Denise het ga jou goed en ik vind het wwr leuk om jou te lezen
    groetjes dick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Napels

Sailing around the World.. Again!

Recente Reisverslagen:

08 Juli 2012

Europe!

24 Mei 2012

One Month!

26 April 2012

Back onboard!

25 Maart 2012

Nog een maandje!
Denise

Na weer 1,5 jaar thuis te zijn geweest heb ik toch besloten weer terug te gaan naar de MV Explorer! Ik zal op 24 april aan boord gaan in Honolulu, Hawaii.

Actief sinds 13 Juni 2009
Verslag gelezen: 615
Totaal aantal bezoekers 42588

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2013 - 29 Maart 2014

Back on the Explorer

09 Augustus 2009 - 12 November 2010

Een levenslange ervaring

24 April 2012 - 30 November -0001

Sailing around the World.. Again!

Landen bezocht: