Back Onboard! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Denise Drunen - WaarBenJij.nu Back Onboard! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Denise Drunen - WaarBenJij.nu

Back Onboard!

Blijf op de hoogte en volg Denise

02 November 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

1 November 2013

Yeahh ik heb mijn 1e 2 zeedag weer overleefd! Nu nog 10 te gaan voor we eindelijk Argentinie bereiken.
_______________________

Mijn reis naar Zuid Afrika is iets minder soepel verlopen als ik had gehoopt, met name door vertraging op Heathrow waar ik 3 uur in een stilstaand vliegtuig heb gezeten voor we eindelijk aan de 12 uur durende vlucht naar Kaapstad konden beginnen.

Ondanks mijn bedenkingen vooraf was ik toch wel weer blij om terug te zijn en alle bekende gezichten van mijn vrienden en collega’s te zien.

Van een Jetlag kon ik niet spreken aangezien het in Kaapstad maar 1 uur later is dan in Nederland, maar kapot was ik wel na mijn bijna 22 uur durende reis. Dus na aankomst aanboord eerst maar even een powernap gedaan en toen naar de eerste Safety Meeting van dit contract.

De 2e dag na aankomst meteen volop in het werk gedoken om maar weer zo goed mogelijk op de hoogte te zijn van alles wat er speelt aanboord. De collega wiens dienst ik overnam vloog de 28e alweer naar huis, dus veel tijd voor een overdracht was er niet.

Gelukkig heb ik nog wel een avond van Kaapstad kunnen genieten door heerlijk te gaan eten in Ocean Basket. En natuurlijk de hoog nodige snacks in te slaan voor de 12 zeedagen naar Argentinie.

De 1st zeedag is gelukkig goed gegaan, maar we schijnen wel een paar slechte dagen te kunnen verwachten naarmate we dichter bij Argentinie in de buurt komen.
Ik heb gelukkig nog niet boven de wc pot gehangen!

Voor degene die mij een berichtje willen of hebben gestuurd via facebook, door de slechte internet verbinding heb ik deze helaas niet kunnen openen. Als jullie mij iets willen sturen kan dit naar denisevand@iseexplorer.org.


Groetjes vanuit de Atlantische Oceaan.


  • 23 November 2013 - 17:06

    Nei & Aad:

    Hoi Denise,
    Alles goed met je ?
    Van je Moeder de tip gekregen,dat we je verslagen kunnen volgen.
    Echt interessant en een genot om het te lezen,,en op zo`n manier kunnen
    wij het ook beleven.
    We hopen dat je een goede en leuke tijd in Argentinië hebt.

    Lieve groetjes.

    Aad & Nel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Na weer 1,5 jaar thuis te zijn geweest heb ik toch besloten weer terug te gaan naar de MV Explorer! Ik zal op 24 april aan boord gaan in Honolulu, Hawaii.

Actief sinds 13 Juni 2009
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 42411

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2013 - 29 Maart 2014

Back on the Explorer

09 Augustus 2009 - 12 November 2010

Een levenslange ervaring

24 April 2012 - 30 November -0001

Sailing around the World.. Again!

Landen bezocht: