Alleen maar Zee!! - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Denise Drunen - WaarBenJij.nu Alleen maar Zee!! - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Denise Drunen - WaarBenJij.nu

Alleen maar Zee!!

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

05 September 2010 | Spanje, Cádiz

Lieve Allemaal,

Ik kan het bijna niet geloven, maar het is alweer meer dan een maand geleden dat ik iets van me heb laten horen.

Na Egypte zijn we voor 5 dagen naar Marokko gegaan, een van de plaatsen waar ik het minst naar uit keek. Vooral omdat ik er al een keer ben geweest en je Casablanca dan eigenlijk wel hebt gezien.

Een heleboel nationaliteiten van de crew mochten niet van boord waaronder Alfonso, dus ik ben zelf ook niet heel veel weg geweest. Ik ben 2 avonden naar de Bazar dichtbij geweest om een beetje rond te kijken en wat toilet artikelen te kopen, verder ben ik met wat collega’s naar een internet cafe geweest om mijn geweldige Egypte foto’s op hyves te zetten en natuurlijk even naar de McDonalds.

Na Marokko 10 zeedagen naar America waar alle studenten van de zomer voyage weer van boord gingen en we met maar 64 gasten verder zouden varen naar Canada.

Op 21 Augustus zijn we aangekomen in Norfolk, USA waar ik natuurlijk even moest winkelen, dus ik naar de Forever 21, Victoria’s Secret en dan kan een Starbucks niet ontbreken. Hierna naar Hooters voor dinner en een drankje en dan weer lekker mijn bedje in. De volgende dag ben ik met Alfonso en Luis naar de Walmarkt geweest om even groots snacks in te slaan en aangezien ik me tijdens de zeedagen soms dood verveel, nog 2 leuke leesboeken gekocht om me even vooruit te helpen.

Na 2 zeedagen kwamen we aan in Halifax, Canada waar we 2 dagen bleven. De eerste dag was vooral voorbereiding dus de avond nog even wat wezen eten en drinken, maar de 2e dag was echt een gekkenhuis met het inchecken van ongeveer 800 studenten.

Op 27 Augustus zijn we vanuit Canada vertrokken naar Cadiz, Spanje waar we gisteren morgen, 4 September zijn aangekomen. Ik kan het soms niet geloven dat het alweer een jaar is geleden, want ik kan me deze aankomst van vorig jaar nog precies herrinneren.

Helaas kon ik gisteren niet van boord vanwege mijn IPM (dus maar even mama bellen), maar over 3 uurtjes ga ik genieten van de zon, met heerlijke Tapas en een kannetje Sangria!!

Zoals je kan lezen is er niet heel veel gebeurt in de afgelopen maand. Vooral een hoop zeedagen en een hoop werken. We gaan nu weer de zelfde trip maken als ik vorig jaar mee ben begonnen dus Spanje, Marokko, Ghana, Zuid Afrika, Mauritius, India, Vietnam en dan over 69 dagen komen we aan in Hong Kong waar ik eindelijk na 7,5 maand naar huis kan. Kan niet wachten, maar gelukkig vliegt de tijd.

Liefs Denise

P.S. Ik wil toch nog even iedereen bedanken die me heeft gebeld op mijn verjaardag. Mijn telefoonrekening ligt thuis, dus je kan afrekenen bij me moeder!! ;) hahah

  • 06 September 2010 - 11:48

    Sabine:

    Heej Meisie,

    Fijn om weer een reisverslag te lezen, was het alweer een maand geleden! Wat gaat de tijd toch snel :)
    Tot mails (k)

  • 08 September 2010 - 06:21

    Patty :

    Hoi Denise,

    LEuk om weer een verhaaltje van je te lezen!
    Ik wou dat ik lekker in de zon lag haha...
    Nou veel plezier nog en geniet nog ff van je trip :P
    Als je in dit vieze weer zit, wil je denk ik snel weer terug...

    Groetjes van ons

  • 11 September 2010 - 16:37

    Jeroen:

    Heey Denise,

    Leuk verslag. Wat gaat de tijd toch snel. Voordat je het weet ben je alweer thuis. Geniet er nog maar ff van.

    Groetjes,

    Jeroen

  • 12 September 2010 - 06:44

    Ellen:

    eey denise
    leuk weer een verhaaltje te lezen van je
    succes nog ffies(K)

  • 13 September 2010 - 17:53

    Oom Dick:

    Denise gefeliciteerd met de verjaardag van jou oma
    Jij heb water gezien beneden jou Ik heb 2 dagen water van boven gehad op vacantie met zijn vieren Oma-Opa-tante Wil en ik hebben gehad.in Holten Maar net als jij naar ons zin gehad en de dames hebben door het weer wienig gekocht want scheen de zon dan met er je fiets Nu Denise het ga je goed en tot het volgende verhaal groetjes tante wil en oom dick

  • 15 September 2010 - 13:11

    Oma:

    lieve Denise

    even een berichtje van ons wat fijn weer wat te lezen,. ik ben een beetje laat want jeroen maakt mijn pc .we gaan nu aftellen hoor
    hoe vind je het dat mamma en judith naar saskia.gaan leuk hoor ik hoop dat ze het naar hun zin hebben. nou lieverd veel knuffels en een dikke kus van ons tot gauw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cádiz

Een levenslange ervaring

Recente Reisverslagen:

27 September 2010

Counting the days!

05 September 2010

Alleen maar Zee!!

05 Augustus 2010

The best of Europe and Africa (part 2)

10 Juli 2010

The Best of Europe

19 Juni 2010

Caribbean
Denise

Na weer 1,5 jaar thuis te zijn geweest heb ik toch besloten weer terug te gaan naar de MV Explorer! Ik zal op 24 april aan boord gaan in Honolulu, Hawaii.

Actief sinds 13 Juni 2009
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 42565

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2013 - 29 Maart 2014

Back on the Explorer

09 Augustus 2009 - 12 November 2010

Een levenslange ervaring

24 April 2012 - 30 November -0001

Sailing around the World.. Again!

Landen bezocht: