Counting the days! - Reisverslag uit Takoradi, Ghana van Denise Drunen - WaarBenJij.nu Counting the days! - Reisverslag uit Takoradi, Ghana van Denise Drunen - WaarBenJij.nu

Counting the days!

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

27 September 2010 | Ghana, Takoradi

Lieve Allemaal,

Ik kan nog steeds niet geloven dat de tijd zo snel kan gaan.
We hebben ondertussen Ghana alweer verlaten en komen over 5 daagjes aan in Kaapstad, Zuid-Afrika en ik kan niet wachten. Kaapstad is zeker een van mijn favorite plaatsen en altijd een vooruitzicht om naar toe te gaan.
Ook is het voor mij iets minder leuk aangezien Alfonso in Kaapstad naar huis gaat, gelukkig daarna nog maar een maandje en dan ben ik zelf ook weer lekker thuis.

In Marokko ben ik maar een ochtend naar buiten geweest en dan ook weer zo snel als ik kon terug naar het schip gegaan. Dit was nu de 4e keer dat ik in Casablanca ben geweest en het blijft een van mijn minst favoriete plaatsen. Ik heb alleen wat boodschapjes gehaald en veel meer is er naar mijn mening toch niet te doen/zien in Casablanca.

Ook Ghana is niet een van mijn favoriete plaatsen, maar aangezien we dit keer naar Takoradi gingen in plaats van Tema had ik er een iets beter gevoel over. Dit is helaas niet uitgekomen, want ook Takoradi steld helemaal niks voor. Ik ben een ochtend met Alfonso naar de markt gegaan waar we een taxi voor moesten nemen, maar kopen of zien kan je daar niks. Het is druk, vies en het stinkt. Gelukkig verkoopte ze hele mooie souveniers in de port, dus kon ik toch nog mijn geld aan iets uitgeven. De studenten hebben hier wel een leuke tijd gehad, zij gingen namelijk naar de natuurparken die echt geweldig mooi schijnen te zijn. Je moet in deze plaatsen de mooie plekjes opzoeken om echt een goede ervaring te krijgen.

Tijdens de zee dagen doe ik niet veel aangezien ik de nachtdienst heb. Overdag lekker veel slapen en verder alleen opstaan om te eten aangezien ik dalijk in Kaapstad waarschijnlijk wat minder slaap zal krijgen.. ’s Nachts is het gelukkig niet al te druk, dus kan ik ook wat tijd nemen voor mezelf.

Dit was even een kleine update zodat jullie me niet vergeten.
Ik kan niet wachten om iedereen weer te zien, ik ben de dagen al aan het aftellen, maar zoals ik al zei, de tijd vliegt!!

Liefs Denise

  • 27 September 2010 - 06:57

    Oma:

    lieve schat
    voor ons gaat het nu ook opschieten.we missen jou en saskia nu wel hoor zoals op verjaardagen.
    jij bent nu al zo lang weg,het zijn nu weken gelukkig geen maanden meer dus nog even op onze tanden bijten.
    mamma en judith zijn nu ook weg naar sassie wat zal zij blij zijn hen te zien.jullie zullen wel heelveel te bespreken hebben over jullie avonturen.
    nou meidje tot gauw veel knuffels en een dikke KUS van ons

  • 28 September 2010 - 13:23

    Sabine:

    Lieve Denise,
    De tijd vliegt, je bent alweer zo lang weg!
    Niet te geloven dat het alweer zo lang geleden is dat ik je uit zwaaide op schiphol.
    Kan niet wachten tot het zover is,tel de dagen af.
    xxx

  • 29 September 2010 - 18:10

    Jeroen:

    Haai Denise,
    ja idd de tijd gaat heel erg snel. Voordat je het weet ben je al weer thuis, dus geniet er nog ff van.

    Groetjes,

    Jeroen

  • 02 Oktober 2010 - 09:09

    Oom Dick:

    Denise ben jij al aan het zingen zoals met avond vierdaagse WE ZIJN ER BIJNA MAAR NOG NIET HELEMAAL.want zo maandje is toch zo om maar zonder jou vriend Alfonso is het toch lang
    Maar denise blijf nog evertje op je tand bijten en geniet er nog van groetjes oom dick en tante wil

  • 07 November 2010 - 14:53

    Oma:

    lieve Denise

    wij wachten op jou nog vijf nachtjes zo spannend tot vrijdag

    kus en knuffel

    oma en opa

  • 10 November 2010 - 15:36

    Ina:

    Hoi Denise nou meid nog 2 dagen en dan ben je weer lekker op hollandse bodem wat zal jij blij zijn om weer hier te zijn.Hele goeie reis en geniet nog even van je reisgenoten.

    dikke kus tot gauw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Takoradi

Een levenslange ervaring

Recente Reisverslagen:

27 September 2010

Counting the days!

05 September 2010

Alleen maar Zee!!

05 Augustus 2010

The best of Europe and Africa (part 2)

10 Juli 2010

The Best of Europe

19 Juni 2010

Caribbean
Denise

Na weer 1,5 jaar thuis te zijn geweest heb ik toch besloten weer terug te gaan naar de MV Explorer! Ik zal op 24 april aan boord gaan in Honolulu, Hawaii.

Actief sinds 13 Juni 2009
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 42560

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2013 - 29 Maart 2014

Back on the Explorer

09 Augustus 2009 - 12 November 2010

Een levenslange ervaring

24 April 2012 - 30 November -0001

Sailing around the World.. Again!

Landen bezocht: